Kvalitetskontrol
Når du bliver kunde hos os, inviteres du til at blive en del af vores kundeunivers – en hjemmeside/app med al information om vores arbejde hos jer. Her kan du blandt andet møde holdet, som er tilknyttet din virksomhed, se rengøringsplanerne og skrive beskeder til den kundeansvarlige, hvor der også kan tilknyttes billeder.
Her skal alle klager meldes skriftligt senest 24 timer efter de er opstået. Klager må meget gerne være tilføjet billeder, da vi har mulighed for at sende beskeden direkte videre til alle medarbejdere knyttet til lokationen. I appen vil jeres rengøringsplan være lagt ind efter det interval, som I har valgt. Ekstra opgaver eller periodisk rengøring lægges ind som ekstra arbejde, og hver gang det er lavet, vil medarbejderen skulle melde ind at det er udført.
På den måde vil du som kunde altid kunne se, om opgaver ud over den daglige plan er overholdt. Medarbejderne bruger også appen til at registrere deres tid. Faktisk foregår alt hvad der har med vores kunder og medarbejderne at gøre via appen.